نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در یک شنبه 5 مهر 1394
بازدید : 1451
نویسنده : صادق

Monday Night Raw Show

( صدای تم سانگ رندی اورتون به صدا درامد ، رندی اورتون با تشویق شدید تماشاگران وارد سالن شد )

( اورتون به همراه کمربند myppv از سالن به سمت رینگ آمد و درون رینگ ایستاد )

( تماشاگران شعار " تو لیاقتشو داری " را دادند )

رندی اورتون :

خیلی وقـت بود منتظر این فرصـت بـودم...تا درحالی که کمربند دبلیودبلیوای روی شونـه هامـه وسط این ریـنگ باایستـم و بلنـد و واضح اعلام کنـم ... خانمها و آقایـان ... مـن رنــــدی اورتـــون قهرمـان کمربند دبلیودبلیوای هستـم ! ... مـن در طول کریرم سخـت جنگیـدم و با شکست های متفاوتی مواجـه شدم اما هرگز خودم رو نباختـم چون من مثـل بعضی کشتی گیـران که پس یک نقطه ی اوج توی دره سقوط میکنن ضعیـف و بازنـده نیستـم !

من تنها وایپـر کمپانی هستـم و کسـی کـه شـب گذشتـه همونطور کـه قول داده بود بـه ک*ن شیمس ضربه زدم و بی لیاقتـی اون رو برای این کمربنـد که الان روی شونه های یک فـرد با لیاقتـه نشون دادم ... این که شیمـس با شانـس تونسته بود کمربند رو صاحب بشـه درش شکـی نیست و هرکس دیگه ای جای مـن بـود میتونسـت اون سفیـد برفیه مـو حنایی رو شکـست بـده و مـن اینجا نایستـادم کـه از شـب گذشتـه بگـم چون اون نصـف قدرتـی بود کـه به کار بـردم و باعث شـد که پیروز کمربند دبلیودبلیوای بشـم !...و امـا از حالـا مبارزه به طور جـدی شروع میشـه !

دو ماه گذشته در سروایور سریـس صاحب قبـلی این کمربند یعنی باتیستـا در صحبت های مـن دخالت کـرد و اعلام کـرد که درصورتی کـه من پیروز از مسابقه با شیمـس در سامراسلم بیرون اومدم منو برای این کمربنـد چلنج کنه !...خب باتیستـا ... تو حق داری که چلنج داشته باشـی چون از وقتی این کمربند رو باختـی ریمچی نداشتـی...همونطور کـه شیمـس ریمچ نداشته...امـا مـن نمیخوام در پی پر ویو بعدی یک مسابقـه سه نفره مقابل باتیستا و شیمـس داشته باشـم...چون من یه بار شیمـس رو در همین ریـنگ پیـن کردم یعنی 1...2...3 !

پس بهتره کـه شیمـس و باتیستـا برای نامبر1کانتندر شـدن کمربنـد دبلیودبلیوای مسابقه ای رو با هم داشته باشـن !...بعیـد میدونـم شیمـس بتونه از پس این چلنج بربیـاد...به هرحال اگه تونست از باتیستا بـبره پس این نشون از بی عرضگـی باتیستاست و بازهم مسابقه من و شیمس تکرار میشه و بازهم همون نتیجه ی قبـلی رخ میده !...ولی اگه شیمس شکـست خورد...باتیستـا ؟ منتظر 2 برابر شـدن دردی باش که درهرمسابقه ای که درطول کریرت داشتی احساس کـردی ! تو باید...

( صدای تم سانگ بودالاس به صدا درامد ، تماشاگران بو شدیدی کردند )

( رندی اورتون منتظر ورود بودالاس به رینگ شد ، بودالاس وارد رینگ شد و مقابل اورتون ایستاد و میکروفون را در دست گرفت )

بودالاس :

سلام رندی. شب گذشته در مین اونت سامرسلم خوب ظاهر شدی و من وقتی از تلویزیون مسابقه تورو تماشا می کردم متوجه شدم تو و شیمس لیاقت حضور در مین اونت هیچ پی پر ویویی رو ندارید. مسابقه شما واقعا در سطح یک مسابقه مین اونت نبود و تو هیچ صحبتی در این مورد نکردی. تماشاگران رضایتی از مسابقه شما ندارن و شما دوتا بدترین عملکرد ممکن رو در سامرسلم داشتید...من امشب اومدم تا حقیقت رو بهت بگم رندی...حقیقتی که ممکنه نپذیری اما به زودی مجبور میشی که به این حقیقت باور پیدا کنی...همون طور که مجبور میشی به من باور پیدا کنی...

( بودالاس از رینگ خارج شد و قصد داشت رینگ رو ترک کنه )

( ناگهان رندی اورتون بودالاس را گرفت و به او اجازه خروج از رینگ را نداد )

( بودالاس قصد داشت فرار کنه اما موفق نشد ، سپس اورتون ddt مخصوص خودش رو روی او انجام داد )

( اورتون آماده انجام Rko روی بودالاس شد )

( Rko !! )

( تماشاگران به شدت اورتون را تشویق کردند )

( پرومو در حالیکه تم سانگ اورتون زده شده بود و اورتون کمربند myppv را بالا گرفته بود به اتمام رسید )

مسابقه اول

دین امبروز vs بد نیوز برت

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، بد نیوز و دین امبروز درگیری را اغاز کردند )

3 دقیقه بعد...

 ( بد نیوز برت سابمیشن سنگینی روی گردن دین امبروز انجام داده بود ، دین امبروز به سختی دستانش را به طناب رینگ رساند )

( بد نیوز دین امبروز را رها کرد ، سپس قصد داشت سوپلکس رو روی او انجام بده )

( امبروز بد نیوز را به عقب هل داد ، سپس به سمت او دوید وقصد داشت به او حمله کنه )

( کلوزلاین سنگین از بد نیوز برت بر روی دین امبروز )

( بد نیوز امبروز را بلند کرد )

( سپس سوپلکس سنگینی روی او انجام داد )

( بد نیوز گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام فینیشر روی دین امبروز شد ، دین امبروز کم کم در حال بلند شدن بود )

( بد نیوز به سمت امبروز رفت و قصد داشت فینیشر خودش رو روی او انجام بده )

( دین امبروز بدل کرد )

( سپس فینیشر خودش رو روی بد نیوز اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: دین امبروز ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

( پائل هیمن از سالن به سمت رینگ امد و درون رینگ ایستاد ، سپس میکروفون را در دست گرفت )

 

 پائل هیمن :

خـــانم هـا و آقــایــان اســـم مــن پـائل هیمن هـست.وکیل رسمی سوپر من این کمپانی رومن رینز. نیازی نیست که توضیحاتی در رابطه با اتفاقات سامرسلم بدم اما همه دیدید که رومن رینز با انجام 3 اسپیر فوق العاده به سث رولینز اون رو به سادگی از پای دراورد. رومن رینز ثابت کرد کسایی مثل سث رولینز ، ساده ترین و درجه 2 ترین حریف برای اون هستن. من کاری میکنم که رومن رینز پله به پله راه پیشرفت خودش رو طی کنه تا در نهایت برای یک مسابقه بر سر کمربند جهانی مقابل جریکو یا بری وایت یا شایدم رندی اورتون یا باتیستا آماده بشه.

ماه های آینده ، شما شاهد پیشرفت روز به روز رومن رینز در شوء ها و در پی پر ویوها و شاهد پیروزی های پی در پی اون هستید. اون هرگز متوقف نمیشه و هرگز کم نمیاره. رومن رینز قدرتی رو به شما نشون میده که تا به حال مشابهش رو ندیدید....

( صدای تم سانگ بیگشو به صدا درامد ، بیگشو با بو و تشویق تماشاگران به همراه کمربند بین قاره ای وارد رینگ شد و مقابل پائل هیمن ایستاد )

( بیگشو میکروفون را از پائل هیمن گرفت )

بیگشو :

چی چی داری برای خودت میگی جاکش ؟ مهم ترین اتفاقی که توی سامرسلم افتاد پیروزی من مقابل 2 کشتی گیر احمق تر از تو بود که فکر می کردن با متحد شدن میتونن این کمربند رو از چنگ من در بیارن اما اونا باخت سختی رو تجربه کردن و من چنان مشتی به صورت هردو اونا کوبیدم که تا عمر دارن درد این مشت رو روی صورتشون احساس کنن. اگه اون مشت هارو به صورت یکی مثل رومن رینز میزدم دیگه عمری نداشت که بخواد دردی رو احساس کنه.

تو فکر میکنی میتونی رومن رینز رو به سمت کمربندهای جهانی پیش ببری در حالیکه اون حتی لیاقت کمربندهای درجه 2 رو هم نداره. اون چطور میتونه تا وقتی از سد من نگذشته بره و برای کمربند درجه 1 تلاش کنه ؟ تو گفتی میخوای رومن رینز رو پله به پله بالا ببری و من امشب رومن رینز رو برای یک مسابقه سر کمربند بین قاره ای چلینج میکنم.

( تماشاگران بیگشو را تشویق کردند )

( پائل هیمن رینگ را ترک کرد ، سپس صدای تم سانگ رومن رینز به صدا درامد )

( رومن رینز با بو و تشویق تماشاگران وارد سالن شد ، سپس از بین تماشاگران به سمت رینگ آمد )

مسابقه دوم

Intercontinental Championship Match

رومن رینز ( پائل هیمن ) vs بیگشو سر کمربند بین قاره ای

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، بیگشو و رومن رینز فیس تو فیس شدند )

( بیگشو رینز را به عقب هل داد ، ناگهان رومن رینز به سمت بیگشو دوید و سوپر من پانچ رو روی او انجام داد )

( بیگشو به سمت طناب رینگ رفت )

( رومن رینز با ضربه کلوزلاین بیگشو را از رینگ بیرون انداخت ) ( رینز از رینگ خارج شد ، سپس سر بیگشو را به میله گوشه رینگ کوبید )

( بیگشو کم کم وارد رینگ شد )

( رومن رینز از پایین رینگ یک صندلی برداشت و وارد رینگ شد )

( سپس با صندلی ضربه سنگینی به کمر بیگشو وارد کرد )

برنده مسابقه: بیگشو ( با dq )

بعد از اتمام مسابقه:

( بیگشو نقش بر زمین شد )

( رومن رینز همچنان به ضربات صندلی به کمر بیگشو ادامه داد ، بیگشو به شدت آسیب دید )

( رینز صندلی را به بیرون از رینگ پرتاب کرد ، بیگشو به گوشه رینگ رفت )

( ناگهان رومن رینز بیگشو را بلند کرد )

( رومن رینز بیگشو را از گوشه رینگ به ان طرف رینگ پرتاب کرد !! ) ( بیگشو نقش بر زمین شد )

( رومن رینز از رینگ خارج شد و از پایین رینگ یک میز بیرون آورد )

( سپس میز را گوشه رینگ قرار داد و بیگشو را به سمت میز برد )

( رومن رینز گوشه رینگ ایستاد )

( سپس به سمت بیگشو دوید و اسپــــــــــــــــــــــــیر رو روی او روی میز گوشه رینگ اجرا کرد )

( بیگشو روی میز خورد شد ) ( داورها و نگهبانان وارد رینگ شدند و به وضعیت بیگشو رسیدگی کردند )

( پائل هیمن وارد رینگ شد و برای رومن رینز دست زد )

( تم سانگ رومن رینز به صدا درامد )

( در نهایت رینز و پائل هیمن از بین تماشاگران سالن را ترک کردند و داورها و نگهبانان همچنان در حال رسیدگی به وضعیت بیگشو بودند )

( ناگهان صدای تم سانگ رایبک به صدا درامد )

( رایبک با بو تماشاگران وارد سالن شد ، سپس از سالن وارد رینگ شد و بالای سر بیگشو ایستاد )

( بیگشو کم کم در حال بلند شدن بود )

( اسپــــیر از رایبک بر روی بیگشو )

( بیگشو به شدت آسیب دیده بود ) ( در نهایت رایبک بیگشو را بلند کرد )

( شــــــــل شاک از رایبک بر روی بیگشو !! )

( پرومو در حالیکه تم سانگ رایبک به صدا درامده بود و رایبک کمربند بین قاره ای را بالا گرفته بود به اتمام رسید )

.:: بهترین لحظات سامرسلم ::.

مسابقه سوم

نویل و سزارو vs اوسوز

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا نویل و جی اوسو درگیری را شروع کردند )

4 دقیقه بعد...

( سزارو سوپلکس سنگینی روی جیمی اوسو انجام داد ) ( سپس او را بلند کرد و قصد داشت دومین سوپلکس رو روی او انجام بده )

( جیمی اوسو بدل کرد )

( سپس دراپ کیک سنگینی روی سزارو اجرا کرد ، سزارو از رینگ خارج شد )

( جیمی اوسو از داخل رینگ به سمت سزارو دوید )

( جیمی اوسو به روی سزارو پرید ) ( تماشاگران جیمی اوسو را تشویق کردند )

( جیمی سزارو را وارد رینگ کرد ، سپس به بالای رینگ رفت و آماده انجام فینیشر روی سزارو شد ) 

( ناگهان در حین اجرا سزارو بلند شد و آپرکات سنگینی روی جیمی اوسو انجام داد )

( سزارو با آدرین نویل تگ کرد )

( نویل وارد رینگ شد و به بالای رینگ رفت )

( سپس فینیشر خودش رو روی جیمی اوسو انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: نویل و سزارو ( 500+ سکه )

بعد از اتمام مسابقه:

( داور مسابقه دست های سزارو و نویل را بالا گرفت ، نویل و سزارو به عنوان تگ تیم های جدید شناخته شدند )

( پرومو در حالیکه تم سانگ نویل زده شده بود به اتمام رسید )

.:: Replay Summerslam ::.

Replay John Cena Vs Triple.h Summerslam

( تریپل ایچ سومین پدگــــــــــیری رو روی جان سینا انجام داد ) ( استفانی مکمن به سختی بلند شد و قصد داشت پین کنه )

...2...1

( صدای تم سانگ راکــ به صدا درامد !! )

( راک پس از چندین ماه با تشویق شدید تماشاگران وارد سالن شد ، راک کم کم به سمت رینگ امد )

( در نهایت تریپل ایچ در حضور داور تسلیم شد )

برنده مسابقه: جان سینا ( 1500+ سکه )

( راک و جان سینا فیس تو فیس شدند ، تماشاگران شعار This Is Awesome را دادند )

( در نهایت پرومو در حالیکه تم سانگ جان سینا زده شده بود و جان سینا با راک دست داده بود به اتمام رسید )

 

( صدای تم سانگ راکـــــــ به صدا درامد ، راک با تشویق شدید تماشاگران وارد سالن شد و ابتدای سالن ایستاد )

( تماشاگران به شدت راک را تشوی کردند ، راک وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت ) 

( تماشاگران شعار Rocky را دادند )

راک :

در طول کریرم ، قراردادهای زیادی با کمپانی بستم و خیلی از اون قراردادها اجرا شد و خیلی ها هم اجرا نشد. خیلی از قراردادها چند ماهه و برای هدف خاصی بود و خیلی ها هم چند ساله و بدون هدف. حالا پس از ماه ها من یک قرارداد 4 ماهه با کمپانی بستم و فقط برای یک هدف...فکر کنم در سامرسلم هدف من واضح بیان شد. قبل از اینکه حرفی بزنم ، این هدف رو در عمل نشون دادم و حالا میخوام حرفشو هم بزنم. من تنها و تنها برای آسفالت کردن دهن تریپل ایچ و گائ**ن آتوریتی به کمپانی برگشتم و غیر از این ، هدف دیگه ای ندارم...

( تماشاگران راکــ را تشویق کردند )

من برگشتم تا آخرین حریف برای تریپل ایچ در طول کریرش باشم. در دنیا هرکس عدالت رو به یه معنی میدونه و هرکس مطابق با سلیقه خودش عدالت رو اجرا میکنه اما عدالتی که من دنبالشم ، مساوی با نابودی آتوریتی هست. چون حضور اتوریتی در کمپانی یعنی بی عدالتی یعنی همون چیزی که در سامرسلم دیدید...یعنی اخراج سوپراستار سال و پرسابقه ترین قهرمان مای پر پی پر ویو سی ام پانک...و یعنی اخراج پرافتخار ترین کشتی گیر درجه 2 کمپانی ، کودی رودز...فقط 1 ماه از حضور تریپل ایچ در کمپانی می گذره که 2 اسطوره تاثیرگذار کمپانی اخراج شدن و خدا میدونه از الان تا نایت آف چمپیونز ، نفرات بعدی کیا باشن. اما الان میخوام بهتون بگم که بعد از کودی رودز و سی ام پانک نفر بعدی کی هست...اون خود تریپل ایچه !!

تریپل ایچ من میخوام درک کنی که وقتی یه کشتی گیر پس از 2 سابقه جلو همه مردم با حقارت اخراج میشه چه حسی داره و من میخوام این حس رو تجربه کنی. من میخوام تمام بلاهایی که سر پانک و رودز آوردی رو سر خودت بیارم...من بعد از 9 ماه به این کمپانی برگشتم نه برای اینکه قولی بدم ، شکست بخورم و مثل دیگران کریرم رو به گند بکشم و برم. تو خودت میدونی من برای چی برگشتم و خوب میدونی که توی این 4 ماهی که با کمپانی قرارداد دارم ، یا آتوریتی رو از بین می برم یا خود تریپل ایچ رو...

( صدای تم سانگ تریپل ایچ به صدا درامد )

( تریپل ایچ و استفانی مکمن از سالن به سمت رینگ آمدند ) ( سپس وارد رینگ شدند و مقابل راک ایستادند )

( تریپل ایچ و راک فیس تو فیس شدند ) ( تریپل ایچ کتش را بیرون آورد و اماده درگیری با را کشد )

( استفانی مکمن بین راک و اچ ایستاد و آنها را جدا کرد )

( سپس میکروفون را در دست گرفت )

استفانی مکمن :

راکـ...من نمیخوام در مورد کاری که در سامرسلم کردی صحبتی کنم چون تو یا تا الان به اشتباه خودت پی بردی یا در آینده با زور به این اشتباه پی خواهی برد. پیشنهاد میکنم به یاد بیاری که هرکس با آتوریتی مقابله کرد تمام کریرش رو خطر جبران ناپذیری تهدید میکرد و همچنان اون کشتی گیرانی که در تی ال سی علیه اچ فعالیت کردن در خطر هستن. تو اگه بخوای میتونی به جمع اونا اضافه بشی اما بازم یشنهاد میکنم که اتفاقاتی که برای سی ام پانک و کودی رودز افتاد رو به خاطر بیاری...ما سی ام پانک رودوست داشتیم و اون رو به عنوان یه سوپراستار درجه 1 قبول داشتیم و حتی بابت اخراج اون خوشحال نیستیم. دوست نداریم اتفاقی که برای اون افتاد برای تو هم بیوفته راک...

تو و همسرم هردو اسطوره این کمپانی هستید. اگه تو توی سامرسلم دخالت نمیکردی ما الان جان سینا رو هم به عنوان یک عنصر و سوپراستار حرفه ای از دست داده بودیم راستش باید یه جورایی ازت تشکر کنم که باعث حفظ جان سینا شدی و باعث شدی ما اون رو از دست ندیم.اما تو بابت کاری که در سامرسلم کردی باید از شوهر من عذرخواهی کنی...مطمئن باش این وضعت رو بهتر میکنه و راک بهت اطمینان میدم که اگه همین الان از شوهر من عذرخواهی نکنی بلافاصله کریر تورو به اتمام میرسونم...

( تماشاگران شعار No را دادند )

راک یه عذرخواهی کردن ارزش این رو داره که کریرت رو حفظ کنی اگه به خودت اهمیت نمیدی لااقل به مردم اهمیت بده اونا تورو میخوان. همین الان از شوهر من عذرخواهی کن و همه چیز رو تموم کن !!

( استفانی مکمن میکروفون را به راک داد و از او خواست تا از تریپل ایچ عذرخواهی کنه )

( راک جلو رفت و مقابل تریپل ایچ ایستاد )

راک :

من...من ازت معذرت میخوام ج*ده

( ناگهان استفانی مکمن سیلی محکمی به صورت راک زد و بلافاصله رینگ را ترک کرد )

( تریپل ایچ با راک فیس تو فیس شد )

( در نهایت تریپل ایچ رینگ را ترک کرد و کتش را پوشید و به سمت خروجی سالن رفت )

( پرومو در حالیکه تم سانگ راک زده شده بود و تریپل ایچ و استفانی با عصبانیت به او نگاه می کردند به اتمام رسید )

.:: تبلیغات شوء راء ::.

Main Event

جان سینا vs شان مایکل

درامد مسابقه: 350 سکه

 

مسابقه چهارم

کین vs جک سواگر

( در نهایت کین با انجام تومستون موفق به شکست جک سواگر شد )

برنده مسابقه: کین ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

Main Event

جان سینا vs شان مایکل

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، جان سینا و شان مایکل درگیری را شروع کردند )

4 دقیقه بعد...

( جان سینا سر شان مایکل را به گوشه رینگ کوبید )

( سپس از گردن او گرفت و حرکت مخصوص خودش رو روی او انجام داد ) ( سینا سوپلکس سنگینی روی شان مایکل اجرا کرد )

( سپس اماده انجام u cant see me شد )

( سینا به سمت طناب رینگ رفت و قصد داشت u cant see me رو روی شان مایکل اجرا کنه )

( در حین اجرا شان مایکل بلند شد و سوپلکس سنگینی روی او انجام داد )

( شان مایکل به بالای رینگ رفت )

( سپس از بالای رینگ به روی جان سینا پرید ) ( شان مایکل گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام سویت چن موزیک روی جان سینا شد )

( جان سینا کم کم بلند شد )

( شان مایکل به سمت جان سینا رفت و قصد داشت سویت چن موزیک رو روی او انجام بده )

( جان سینا جاخالی داد ، سپس سوپلکس رو روی شان مایکل اجرا کرد ) 

( در نهایت جان سینا موفق به انجام u cant see me شد )

( شان مایکل کم کم بلند شد )

( جان سینا شان مایکل را بلند کرد و قصد داشت aa رو روی او انجام بده )

( تریپل ایچ وارد سالن شد )

( تریپل ایچ ابتدای سالن ایستاد و به جان سینا نگاه کرد ، جان سینا شان مایکل را رها کرد و رو به ابتدای سالن ایستاد )

( تریپل ایچ جان سینا را برای ادامه مسابقه تشویق کردند )

( جان سینا برگشت )

( ناگهان شان مایکل سویت چن موزیک رو روی جان سینا اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: شان مایکل ( 350+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( صدای تم سانگ شان مایکل به صدا درامد )

( داور مسابقه دست های شان مایکل را به عنوان برنده بالا گرفت )

( در نهایت شان مایکل رینگ را ترک کرد و از بین تماشاگران از سالن خارج شد ، تریپل ایچ از ابتدای سالن به رینگ نزدیک تر شد )

تریپل ایچ :

جان سینا...اگه این مسابقه سر کریر تو بود تو الان کریرت رو از دست داده بودی.پس باید خیلی خوشحال باشی که امشب آروم بودم و نه به تو کاری داشتم و نه به راکـ...اما صبر من نشونه ضعف من نیست و تو با این باخت نشون دادی که بدون راک در سامرسلم مقابل من شکست میخوردی.همون طور که در سوروایورسریس شکست خوردی. من میخوام تو و راکـ رو برای نایت آف چمپیونز چلینج کنم و قبول نکردن شما هم فایده نداره چون من رئیس کمپانی هستم و هر مسابقه ای که ترتیب بدم باید انجام بشه...

 تو و راکـ مقابل من و هارت بید کید شان مایکل در نایت آف چمپیونز قرار میگیرید...

شب خوبی داشته باشی جان...

( پرومو در حالیکه تم سانگ تریپل ایچ زده شده بود و جان سینا ناراحت در رینگ نشسته بود به اتمام رسید )

مهم ترین اتفاقات :

ثبت مسابقه بین تریپل ایچ و شان مایکل در مقابل جان سینا و راکـ در نایت آف چمپیونز

بیگشو مصدوم شد

بیگشو و رومن رینز دشمن شدند

بیگشو و رایبک دشمن شدند

مشخص شدن هدف راک در 4 ماه اینده

آدرین نویل و سزارو تگ تیم جدید شدند

پایان شوء راء

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.